Fi critic! Nu ezita sa-ti lasi impresiile sau reactiile tale aici.

miercuri, 8 septembrie 2010

Stare sau nestare?

Un pic cam ciudata starea asta de melancolie (bleah! mi-e si sila sa scriu acest cuvant). Nu sunt obisnuita cu aceasta stare. Si totusi azi o am. Nu e placuta dar nici neplacuta.
O fi din cauza toamnei?
Ioi! Azi a fost cald cald cald... ca orice zi de vara. Si totusi... ce am?
Mi-o fi dor de ceva sau de cineva sau pur si simplu trebuie, deci trebuie domne sa am aceasta stare neindusa de absolut nimeni si nimic.
Si daca tot am aceasta stare si tot (cica) mi-e dor... hai sa asculti si tu cu mine o frumoasa melodie compusa si cantata de Lara Fabian :X si sper sa-ti influentez si tie starea. Pai ce? numai io sa am starea asta?
Mai bine zis: nestarea asta.

[Da click pe titlul postarii si sunetul (evident) mai tare dupa care lasa-mi un comentariu. Ar fi bine sa fie unul vesel, ca sa ma gadile la egocentrism]

2 comentarii:

  1. Frumos.. :) aceeashi stare o am si eu acum cand ascult piesa,insa o sa`mi treaca curand pentru ca plec la munca si voi avea alta stare!:)) Apropo..cred ca toamna e de vina pentru starea ta de melancolie..cred..

    RăspundețiȘtergere
  2. Pam pam! Nu esti singura,cred ca am stabilit deja :))

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.