Fi critic! Nu ezita sa-ti lasi impresiile sau reactiile tale aici.

duminică, 12 februarie 2012

Muste fara cap

Gene false, unghii false, buze false, tate false, buci false... iata "frumusetea" din ziua de azi!
 Toate gastele, bine siliconate si botoxate, apar la tv, la emisiuni de asa-zis divertisment sau mai rau, la emisiuni ce se recomanda a fi serioase. 
Exista o inundatie mediatica a blondelor, brunetelor, roscatelor, rozelor etc., cu un flux devastator. Ele, retardatele, pozeaza in dive sexy si se afiseaza la tot felul de emisiuni, atat de mult, incat ai zice ca Romania ori e o tara plina de lesbiene disperate, ori e populata doar de barbati care au nevoie sa-si simta organul in permanenta erectie. Pentru cine pozeaza ele de fapt?
Va spun eu pentru cine. Pentru batraneii cu frica de andropauza! Pentru ca tot ei le si platesc. Iar ele, tot cu ei se culca. Si nu numai. Incepand cu cel mai burtos interlop adica tigan cu ghiul si ajungand pana la politicianul corupt si rupt in curul lui ideologic, ele "divele", se preling pe langa orice aratare care le apare-n cale si le flutura in ritm de manea cateva sute de lei. Eh, frumos mod prin care sa ajungi vedeta!
Deunazi, trecand prin fata unei scari de bloc, am auzit doua domnisorele in jur de 8-9 ani, discutand: "Da, fataaa, ca eu de ziua mea vreau sa-mi fac freza ca a lui Sanzi!" (Sanziana Buruiana). 
Pffff!!!
Adica retardata aia a ajuns model pentru fetite? Doamne! Nu m-as mai mira nici daca ar ajunge Primar al Bucurestiului, daca tot si-a anuntat candidatura.
Dar normal ca toate vedetele retardate ajung modele pentru copii din moment ce doar asta se vede la tv. Baietelul pubertin inca, isi doreste una cu tatele cat mai grase, groase si cat se poate de umflate iar fetita pubertina, normal ca deja isi face planul ca intr-un viitor apropiat sa-si indese silicoane peste tot. Adolescentele si ele stiu deja cum sa fie iubitul lor: fotbalist.

Eu nu am vazut in nicio tara din lumea asta (nu ca le-as fi vazut pe toate, ceea ce nici nu e necesar) atata curvaraseala ca la noi (mai ales la tv) si atata mascare a saraciei prin expunerea excesiva de gaini lesinate si siliconate. Adica niste curve de lux? Nu! Daca ajungi in acelasi pat cu tigani slinosi, nicidecum nu-ti meriti statutul de curva de lux. Esti doar o zdreanta penibila si ordinara! Si din partea mea cel putin, demna de toata mila. Dar apari tu la tv? Apari. Ai tu Mercedes? Ai.  Si poate mai ai si tupeul sa ma intrebi ce am facut eu in viata mea dar iti voi raspunde simplu: Multe tampenii, insa nu am ajuns niciodata in patul unui tigan!
Tiganilor le sta bine vanzand flori, maturand strazile, adunand fier vechi, stergand pantofi, stergand parbrize.... d-astea. 
Cum crezi tu, divo, ca ar face tiganii bani multi altfel decat omorand romani si romance si altfel decat vanzand droguri si fete furate de pe strada??!
In fine...
Toata mascarada asta bine platita si care naste "vedete" precum D. Diaconescu, Capatos, A. Gherghe etc si "vedete" de ziare precum Click!, CanCan si Libertatea (care, apropo, sunt cele mai vandute ziare!), nu face decat sa saraceasca Romania din toate punctele de vedere. Nu mai stiu cand si nu mai stiu ce rege, a zis sa fie pentru popor paine si circ! Noua ne-au luat painea si am ramas doar cu circul. 
__________________________________________________________

Pana vom avea o capetenie cu adevarat nastrusnica in idei remontatoare, vom tot umbla ca niste muste fara cap.
Dar eu nu mai sper in asa capetenie. Romania e pe moarte si nu se mai poate face nimic pentru ea.


Si as mai adauga ceva, despre care unii spun ca este declaratia anului 2011 si apartine celui care a castigat Premiul Nobel pentru medicina: 
"In lumea actuala se investeste de cinci ori mai mult in medicamente pentru virilitatea masculina si silicoane pentru femei, decat in vindecarea bolii Alzheimer. Din aceasta cauza, in cativa ani, vom avea batrane cu bustul mare si batrani cu penisul tare. Dar niciunul nu-si va aduce aminte la ce servesc".

3 comentarii:

  1. :)) FOARTE TARE!!! Mai ales : "Baietelul pubertin inca, isi doreste una cu tatele cat mai grase, groase si cat se poate de umflate iar fetita pubertina, normal ca deja isi face planul ca intr-un viitor apropiat sa-si indese silicoane peste tot. Adolescentele si ele stiu deja cum sa fie iubitul lor: fotbalist." si " Ele, retardatele, pozeaza in dive sexy si se afiseaza la tot felul de emisiuni, atat de mult, incat ai zice ca Romania ori e o tara plina de lesbiene disperate, ori e populata doar de barbati care au nevoie sa-si simta organul in permanenta erectie. Pentru cine pozeaza ele de fapt?
    Va spun eu pentru cine. Pentru batraneii cu frica de andropauza! " Bravo :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma bucur ca ti-a placut :*
    Din pacate e trist dar adevarat.

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.