Fi critic! Nu ezita sa-ti lasi impresiile sau reactiile tale aici.

duminică, 20 mai 2012

Fara rime

Aduna-mi risipa de gesturi si strange-mi toti norii
Dar du-i departe, du-i!


Ia-ma in brate si canta-mi o strofa 
Strange-ma-n brate strans.
Sa-mi cauti cararea, sa nu te aprinzi,
Sa-mi mesteci focul cel neaprins
Sa-mi judeci felul
Sa-mi iubesti mana... cea de necuprins
Si cand vei afla acestea sa nu spui cuiva
Ca tu mi-ai alungat intr-o clipa toti norii,
I-ai dus departe, i-ai ascuns undeva.


Potrivnica din fire cu ai tai patru pereti
Camera-ti goala traieste prin mine,
Prin viata ta si doua vieti
Una ca mine, un om ca tine.
Eu sunt femeia ce umple casa
Prin cele doua fierbinti vointi:
Sa ma iubesti, sa ma iubesti
Sa nu ma minti, sa nu ma minti!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.