Fi critic! Nu ezita sa-ti lasi impresiile sau reactiile tale aici.

joi, 22 iulie 2010

Blonda cu mult roz

Dimineata. In metrou. Lume adormita. Eu cea mai adormita. Ma indreptam cu o colega spre indispensabilele locuri de munca. Palavrageam noi acolo numai ca sa nu adormim... cand.. atentie se inchid usile si-n fata noastra se propteste o blonda. O blonda cu mult roz. Pe la ochi avea roz, avea si cerceii roz, rujul?... ati ghicit, tot roz. O mini rochita neagra cu cingatoare roz. In picioare papuci roz. 
Umm... cercetarea continua. M-am uitat la parul ei foarte blond si am descoperit ca freza ei era de studiat chiar si de cei mai tari hair-stilisti. Avea o tentativa de breton sucit a la "actori americani din filme vechi" si restul parului tot intr-un coc incalcit prins intr-o chestie ROZ!!!! Jeeesus! mi-am zis. Eh, daca ma intrebati de gentuta deja stiti raspunsul. 
In fine, continuam noi (eu cu colega mea) palavrageala si ajunge metroul la Gara de Nord. Acolo urca 2 tineri ardeleni, inalti, veseli si care vorbeau mai tare decat tanti aia care zice ce statie urmeaza. Cum au zarit-o pe blondina, unul dintre ei exclameaza cu volumul la maxim, cu ochii cat cepele si foarte entuziasmat: Iooooi, ce fain!!!
 Nu m-am mai putut abtine sa nu crap de ras. A fost ca o descarcare pentru tot acel timp cat am indurat-o in fata mea pe duduita roz. 
 Si tot repeta ardeleanul: Ioi, ce fain! Si ambii tineri se uitau la duduita blonda ca la o chestie nemaivazuta, ca la un obiect abstract pe care incerci sa-l intelegi cand te afli intr-un muzeu sau expozitie. Din pacate (sau din fericire) se apropia statia unde trebuia sa coboram, ne-am ridicat, duduita blonda s-a asezat pe locul meu si a inceput sa scoata ceva de rontait din geantuta roz. Ok. Ma indrept spre usa. I-am mai aruncat o ultima privire si tocmai constat ca duduita rontaia DINTR-O PUNGUTA ROZ!!!!!.. 
Ioi, ce fain!

2 comentarii:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.