Fi critic! Nu ezita sa-ti lasi impresiile sau reactiile tale aici.

miercuri, 18 august 2010

Aberatie la bar

O pasare albastra s-a asezat foarte evident langa masa mea de sticla. I-am facut semne insa ea a inceput sa cante cu sabii pana s-a risipit dusumeaua.
Nici tavanul nu mai era la fel ca scara. 
De-odata... doi tantari si un leu.. dupa care s-a risipit de tot. Albastrul de pasare statea acum pe prispa, usurand grilajul fara sa-l rupa. Sorbeam usor un val din ceasca mea serioasa si nu ningea afara.
Mai sus de tablou adia o gasca subreda. Pasarea albastra incepu sa-si exprime dintii ca pe niste file din carnetul subtire adus la timpul potrivit. Se auzeau pasii lui Iuda fosnind pe acoperisul gol si atunci mi-am reaprins tortza somnului ce ma-ncalzea.
"E bine" mi-am zis "insa pacat ca mai exista serpi!"

[Vezi link facand click pe titlul postarii]

2 comentarii:

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.