Fi critic! Nu ezita sa-ti lasi impresiile sau reactiile tale aici.

joi, 12 august 2010

Dumnezeu ne iubeste pe toti LA FEL

Am copilarit cu un negru.
Pentru o perioada am crescut in casa lui si el in a mea. 
Mama lui isi facea cate o alta 'coafura' in fiecare zi. Avea parul cret -cret si foarte negru. Logic, ca orice negru. Tatal lui era gras si cu ochii bulbucati. Intre ei vorbeau franceza si nu-i de mirare ca eu inteleg franceza si acum. 
Parintii celorlati copii le interziceau  sa se joace cu Chris (numele lui). Ai mei nu mi-au interzis niciodata. 
Si m-a invatat sa joc fotbal si m-a invatat sa merg pe bicicleta. Si alergam ca nebunii pe stradute pana noaptea tarziu cand ai nostri parinti ne cautau disperati :) 
Ma lua de la scoala si cand ajungeam acasa mancam ori la mine ori la el dar mereu impreuna.
A fost un negru in copilaria mea.
Daca n-ar fi fost el, daca n-ar fi fost familia lui, daca n-ar fi fost parintii mei atat de deschisi... probabil ca si eu acum i-as fi urat pe negrii. Cum multi o fac si se lasa sedusi de ipocrizie.
Lumea zice ca negrii au un miros specific. Eu n-am simtit vreun miros specific al rasei lor si daca l-am simtit.. mi-a placut. 
Discriminarea de orice fel face rau! Si aduce suferinta si de o parte si de alta. Cine discrimineaza sufera ca prostul! Pentru ce atata ura?
Discriminam tot ceea ce nu e amenintare dar acceptam tot ce e mai grav.
Ii acceptam pe preoti (care in majoritate sunt gay sau pedofili) si care fac slujbe de pomeniri si se inchina toti politicienii la ei, acceptam si tinem gura inchisa cand un oarecare sot al unei oarecare sotii o bate pana ajunge-n spital. Atunci zicem: las' sa ramana cu el ca si asa nu are unde sa se duca cu 3 copii! Inchidem ochii cand o fetita cu lacrimi in ochi ne povesteste despre nu stiu ce director ca a abuzat de ea. Ne dam cu dosul in sus cand apare un parlamentar si ne prelingem pe langa el ca si cand ar fi ceva normal, uitand ca ieri l-am injurat de toti mortii. Urlam si zbieram impotriva paradelor gay si aruncam cu oua! Ne e frica sa nu ajunga copiii nostri sa vada doi barbati sarutandu-se pe strada (ceea ce oricum nu se va intampla  indiferent de se va schimba sau nu legislatia) dar acceptam sa vedem o femeie violata si tacem malc cand se intampla asta si nu ne doare niciunde. Dar problema principala in tara asta raman homosexualii! Fara doar si poate ca ei sunt cei mai nemernici si lesbienele "e" niste curve nerusinate care au uitat de Dumezeu. 
Care e faza cu acest Dumnezeu al lor? 
Dumnezeu e Unicul si singurul pentru toti si El a zis ca ne iubeste pe toti la fel! Daca eu gresesc doar El are dreptul sa ma judece. Nu altcineva. Nu Nea Ion sau Tanti Vetutza si in niciun caz preotii care nu stiu altceva decat sa se intoarca de la pomeni cu sacosile pline.
"E impotriva firii! pentru ca Dumnezeu a lasat ca femeia sa stea numai cu barbatul". 
Ioi! Cine zice asta???
Scrie cumva in Biblie ca n-ai voie sa iubesti un chinez, un negru sau un arab?
Cititi Biblia mai intai si apoi comentati ce a zis Dumnezeu! Nu va mai lasati indusi in eroare de preotii prea sfinti ai p'lii!
>>>>><<<<<
Uneori ma prefac ca uit mersul pe bicicleta. As vrea sa vina el si sa ma invete din nou.
Uneori mi-e dor de mama lui cu mii de freze si de ora cand ne intorceam de la scoala si gaseam copiii razand.
"Hai sa alergam printre stradute!"
... as vrea sa-l aud din nou zicand.
"Vreau sa alerg cu tine, negrule!"...  
dar... imi beau ceaiul amar suspinand.
 

3 comentarii:

  1. Trist,dar adevarat...aici fac referire la homosexualitate..si pe Chris il gasesti mereu in amintirile tale..si cine stie poate va aparea in viata ta,exact cand nici nu te astepti,pentru ca mereu lucrurile frumoase se intampla atunci cand nu ne asteptam!

    RăspundețiȘtergere
  2. Un pic dur eseul de joi ne implica pe toti si nu vad de ce nu am recunoaste ca un pic de discriminare exista peste tot. Inainte era mai multa, dar cand ne laudam ca traim intr-o tara civilizata ar trebui sa ne amintim ca pentru a fi cu adevarat civilizati trebuie sa ne autoeducam , sa acceptam si ideile altora ca fiind bune si sa invatam din ele.
    Mi-ar place sa cred ca intr-o zi nu va mai exista discriminare (chiar daca, sigur nu voi mai apuca acea zi in formatul pe care il am acum) dar cred personal ca discriminarea reprezinta in primul rand teama interioara ca ceilalti (pe care noi ii vedem diferiti prin ceva) ar putea fi mai buni decat noi.
    Si asta va trece numai atunci cand Chris ne va fi prieten si ne va impartasi din existenta sa.
    Fiind prima mea reactie pe acest blog m3_just va transmite si felicitari!!!

    RăspundețiȘtergere
  3. Super tare :) Mie-mi plac negrii.

    RăspundețiȘtergere

Rețineți: Numai membrii acestui blog pot posta comentarii.